Pàgines







"Tenim a penes el que tenim i prou: l'espai d'història concreta que ens pertoca, i un minúscul territori per viure-la. Posem-nos dempeus altra vegada i que se senti la veu de tots solemnement i clara. Cridem qui som i que tothom ho escolti. I, en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible."



Miquel Martí i Pol







dijous, 25 de març del 2010

Presentació del bloc

L’inici d’aquest bloc creat amb tota la meva il.lusió i bona voluntat coincideix amb la meva recent arribada com a militant a cdc de Molins de Rei, en un fantàstic equip de gent amb molta empenta i moltes ganes de fer, d’escoltar, de treballar desinteressadament pel país i pel poble.
Un equip que des del primer moment ha comptat amb la meva participació i col.laboració, donant-me l’oportunitat de formar-ne part en un moment de la meva vida en el que em sento especialment il.lusionada per a iniciar un nou camí de creixement i realització personal, al servei de la vila i del poble que és Molins de Rei. La vila on resideixo amb la meva familia desde ja fa uns quants anys i per la qual sento una especial i profunda estima personal. Una estima que respòn al petit vincle iniciat a la meva infància per part dels meus pares fruït d’un cercle d’amics molinencs molt propers i especials des que jo vaig néixer; per l’escalf i caliu necessaris que he rebut d’aquesta vila per a integrar-me des de ben aviat; i pels grans amics que he fet aquí i que de manera molt important formen part de la meva vida.

Per altra banda, sempre he simpatitzat amb la ideologia i filosofia de Ciu des que vaig començar a votar als 18 anys. Ciu és el partit amb el que més m’he identificat des d’aleshores, en la majoria de decisions, accions i projectes duts a terme a Catalunya, és el partit que ha donat indiscutible talla política i categoria a Catalunya arreu del món, i per aquesta raó, perquè vull que els catalans recuperem tota la dignitat que estem perdent com a nació per l’actual situació política ja des del meu punt de vista insostenible i inadmisible per més temps, perquè vull que Catalunya recuperi tot el prestigi que durant tants anys es va guanyar a base de feina ben feta, m’adhereixo a la voluntat i il.lusió de tots els convergents a recolzar el partit, a participar en aquest nou projecte polític de noves il.lusions i noves idees que compartim tots els convergents, a començar il.lusionats. Sí, començar il.lusiona!!

I aquí, en el meu bloc, pretenc obrir un espai de diàleg, d’intercanvi d’impressions, idees.., de trobar-nos i exposar el punt de vista d’allò del que s’en parli, bé sigui de Ciu, com també de qualsevol altre tema d’actualitat independent al propi partit.
Sols pretenc transmetre la meva opinió en certs aspectes, compartir-los amb tots vosaltres i ,així doncs, estar oberta al debat amb tothom per tal d’aportar-nos entre tots quelcom que ens ajudi a millorar i créixer com a persones.
Al cap i a la fi, la qualitat humana dignifica la vocació de servei públic, que és al meu parè la raó de ser de la política.

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Marta, benvinguda al mon virtual. Encantat de deixar el primer comentari en el teu bloc. Espero poder gaudir dels teus escrits tant com gaudeixo de les lectures de les teves màximes diàries.

Una molt bona primera entrada. Tens raó en totes i cada una de les frases. Hem de canviar, hem de fer coses, hem de començar a treballar pel país.

Salutacions,
Xavier

Anònim ha dit...

Marta, estic orgullòs que al final t'hagis decidit a escriure i al mateix temps convençut que les reflexions que faras seran com sempre, des d'una visió constructiva. Que trobis la inspiració en les paraules i escriptura Marta.

El teu company de viatge...

Marta ha dit...

Moltes gràcies a tots dos pels vostres comentaris i suport, cel.lebro que us agradi el meu bloc

garmir ha dit...

Marta:
He arribat a aquest el teu Blog a través d'una opinió que has deixat al Blog de Cristina Trias, i la veritat és que veig molt bon nivell i crec que participaré sovint.
Endavant.
Edmon.

Marta ha dit...

Hola Edmon, moltes gràcies per participar-hi.

mariajosehuélamo ha dit...

Moltes felicitats per la teva manera de confeccionar el teu bloc, com sempre esta fet desde la sinceritat, el mes acurat criteri, i la teva preparació academica, em sento molt orgullosa de tu, ets un gran esser humá.